چه خوشبختند آن ریگها و خاک صحراهایی
که تو قدم بر سر چشمشان می گذاری !
به که قسم من خسته ام ...
من امام می خواهم ..
ثانیه های بیچاره دم رفتن از من
از همه جا بی خبر می پرسند :
امام زمان نیامد ؟!
من چه جوابی بدهم به ثانیه هایی
که دارند می سوزند ، می روند
و هنوز تو را نیافته و ندیده اند ...
خوشا به حال دشتها و بیابانها و هر کجا
که تو قدم در آن گذاشته ای ..
نکند سرنوشت من نیز چونان ثانیه های
رفته باشد و نبینم آن روزگار سبز را ..
خاک بر سر دنیا و دنیا خواهی که ما را از
فیض دیدارت و حکومت توحیدی عدلت محروم کرده..
تسنیمی از جنت یار...
ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: چهارشنبه 30 فروردين 1396 ساعت: 4:15