ثانیه های سوخته

خرید بک لینک
چه خوشبختند آن ریگها و خاک صحراهایی
که تو قدم بر سر چشمشان می گذاری !
به که قسم من خسته ام ...
من امام می خواهم ..
ثانیه های بیچاره دم رفتن از من 
از همه جا بی خبر می پرسند : 
امام زمان نیامد ؟! 
من چه جوابی بدهم به ثانیه هایی
که دارند می سوزند ، می روند
و هنوز تو را نیافته و ندیده اند ...
خوشا به حال دشتها و بیابانها و هر کجا
که تو قدم در آن گذاشته ای ..
نکند سرنوشت من نیز چونان ثانیه های
 رفته باشد و نبینم آن روزگار سبز را ..
خاک بر سر دنیا و دنیا خواهی که ما را از 
فیض دیدارت و حکومت توحیدی عدلت محروم کرده..
تسنیمی از جنت یار...

ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: چهارشنبه 30 فروردين 1396 ساعت: 4:15

صفحه بندی