سلام

خرید بک لینک

...

ما از انتظار فرسنگها فاصله داریم !!

انتظار آن حالتی است که وقتی کسی از

نزدیکانمان جایی رفته باشد و قدری دیر

کرده باشد و ما اضطرابی عمیق جانمان

را به ستوه آورده باشد و از این درد عمیق

تلاشی مضاعف داشته باشیم و قوایمان را

بسیج کرده باشیم ، حرکتی از سر نیاز ..

برای پیدا کردن کسی که تا آن درجه اهمیت

را دارد که برایش نیت کنیم ، بپا خیزیم

حرکت کنیم تا پیدایش کنیم !

ادعای انتظار داریم اما تمام ثانیه هایمان

غرق دنیاطلبی گشته !

آخرین بار کی سلامش داده ایم ؟!

شتاب نکنید ؛ پوزخند نزنید و نگویید:

همین سر ظهر سر نماز !

منظورم این سلام های بی روح نیست

سلامی که جواب شنیده باشید !

سلامی که ادب کرده باشید !

سلامی از سر عشق و توجه !

...

ما کم گذاشته ایم !!

...

تسنیمی از جنت یار...

ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 15:46

صفحه بندی