...
ما از انتظار فرسنگها فاصله داریم !!
انتظار آن حالتی است که وقتی کسی از
نزدیکانمان جایی رفته باشد و قدری دیر
کرده باشد و ما اضطرابی عمیق جانمان
را به ستوه آورده باشد و از این درد عمیق
تلاشی مضاعف داشته باشیم و قوایمان را
بسیج کرده باشیم ، حرکتی از سر نیاز ..
برای پیدا کردن کسی که تا آن درجه اهمیت
را دارد که برایش نیت کنیم ، بپا خیزیم
حرکت کنیم تا پیدایش کنیم !
ادعای انتظار داریم اما تمام ثانیه هایمان
غرق دنیاطلبی گشته !
آخرین بار کی سلامش داده ایم ؟!
شتاب نکنید ؛ پوزخند نزنید و نگویید:
همین سر ظهر سر نماز !
منظورم این سلام های بی روح نیست
سلامی که جواب شنیده باشید !
سلامی که ادب کرده باشید !
سلامی از سر عشق و توجه !
...
ما کم گذاشته ایم !!
...
تسنیمی از جنت یار...ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8