...
چه جالب !!
تعارف که نداریم الآن اونایی که اون دنیان
غیر اونایی که واقعا گل کاشتن ،
بقیه تمام حسرتشون اینه برگردن و جبران کنن
اینو که میگم فقط کسایی می فهمن که
برگه امتحانی داشتن و خالی دادن
یا سیاه کردن و چیزی بلد نبودن و واویلا !!
القصه ما داریم چی رو به چی می فروشیم ؟!
کسی مثل فرهادی اگه بدونه چی رو با چی فروخته
یا این بازیگرا که به اسم مسلمونن و تو عمل
نمیخوان از قافیه دنیا عقب بیفتن
اینا که پز روشنفکری میان ..
این سیاست بازها که به جای خدمت حقوق نجومی می گیرن
اینا که خدا و دستوراتشو به دو روز دنیا می فروشن
نگو نمی فروشن یا من دارم خیلی تند میرم!
تعارف که نداریم ..
من یه سوال دارم ؟!!
؟؟ آیا دستور قرآن نیست که حجاب داشته باشید ؟!
دستور خدا نیست کم فروشی نکنید ؟!
ربا ندید ، نخورید ؟!
حالا شما دقیقا جوابت چیه ؟!
شمایی که میگی خدا با ظاهر کار نداره
قلبم پاک باشه و این جور حرفایی که خودتم
تهش بهشون اعتقادی نداری !!
پس اگه این جوره باشه رفتی میوه بگیری
گندیدشو بگیر بعد سر خودتو شیره بمال
بگو توش خوبه !!
عجبا !!
یا سر سفره عید یا جلو مهمون یا هر چی
بیار مواد گندیده و نامرغوب بذار .. بعدم بگو :
توش با صفاست خودشو عشقه !!
من نمی دونم دیگه واقعا !!
خیلی سخته آدم چیزی رو بدونه و نگه !
واقعا کی از یه ثانیه بعدش خبر داره
که اینطور بد داریم امتحان پس میدیم
به خدا بد بودن خیلی سخته !
بدی کردن تو عالمی که خالقش برا بدی خلق نکرده ..
شعار نمیدم از تو کوه درد دارم رد میشم و بازم
این حرفا رو میگم ..
...
خدایا..
¤ اللهم اجعل عاقبه امور نا خیرا ¤
تسنیمی از جنت یار...ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5