...
..
سر مزاری نشسته بودم ..
و در اندیشه که زیر این خروار خاک چه کسی خوابیده؟
صدای خنده ای آمد ...
گفت :
به که می خندی ؟
این که این زیر خوابیده تویی
مردن بی آنکه خبر داشته باشی
دردناک ترین مرگ هاست !
مرگ را باید فهمید ..
و برای آمدنش مهیا شد
..
اما این روزها همدیگر را می کشیم
بدست هم می میریم
با بی اخلاقی و بی انصافی ...
با ظلم هایی که در حق هم می کنیم
با کردارمان با بد زندگی کردنهامان ..
با بی عدالتی و تبعیضهامان ..
با زیاده خواهی ها یمان ..
بعضی باری به هر جهت زندگی کردنهاشان
با زندگی های بی روح و بی اخلاق شان
ثانیه ها را سیاه می کنند ..
و این کردار بهمنی از مرگهای تدریجی است
که دارد از قله به تندی سرازیر می شود !
خوب زندگی کردن هنر انسان است !
...
تسنیمی از جنت یار...ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5