تو خوبی را دوست داری
و زیبایی را ...
پس معما و معادله مجهول نیست
اینکه خوب درباره آدمها بیندیشی
اما تو درون آدمها را نمی دانی ..
کسی می داند که هم نامه نانوشته
خواند ..
تو دوست داری خوب ببینی !
همین !!
آیه و قسم ندارد که مدام
گواه میشوی آن دنیا به
بعضی چیزهاشاهد باشی ...
از کوزه همان تراود که در اوست ..
هر کس عالم و آدم را از زاویه دید
خودش می بیند با مجموع تفکرات ،
سلیقه ، روحیه و خوی و .. طبیعی است
اما آنچه مسلم است باید صافی باشد
صافی و فیلتری که سلیقه غیر الهی ،
صفات غیر الهی و .. را رد کند
و نگذارد در دلت بماند ...
...
تسنیمی از جنت یار...
ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: چهارشنبه 30 فروردين 1396 ساعت: 4:15