نیمه شب نوشت۱۴

خرید بک لینک
تو خوبی را دوست داری 
و زیبایی را ...
پس معما و معادله مجهول نیست 
اینکه خوب درباره آدمها بیندیشی
اما تو درون آدمها را نمی دانی ..
کسی می داند که هم نامه نانوشته 
خواند ..
تو دوست داری خوب ببینی ! 
همین !! 
آیه و قسم ندارد که مدام 
گواه میشوی آن دنیا به
 بعضی چیزهاشاهد باشی ...
از کوزه همان تراود که در اوست ..
هر کس عالم و آدم را از زاویه دید 
خودش می بیند با مجموع تفکرات ، 
سلیقه ، روحیه و خوی و .. طبیعی است 
اما آنچه مسلم است باید صافی باشد
صافی و فیلتری که سلیقه غیر الهی ، 
صفات غیر الهی و .. را رد کند
 و نگذارد در دلت بماند ...
...
تسنیمی از جنت یار...

ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: چهارشنبه 30 فروردين 1396 ساعت: 4:15

صفحه بندی