شاید احاطه زمان چشم ما را به دیدن بسته
اما دیدم چشم هایی پرده ندیدن را کنار زدند
دیدگانی زمان را خانه نشین کردند
و قدم در راه بصیرت گذاشتند ..
زمان بهانه خوبی برای خطاهای پی در پی نیست!
جناب ج.م که می گویند :
اگر این نمی شد می رفتم ..
بنده خدا ( اگر باشی ) !
چشمهایت چقدر نخواهند دید ..
مگر تا به امروز کم آزادی داشته اید ؟!
شما نه جای آن جوان بیکارید که
با تمام سختی بیکاری و استعداد بالقوه
سر باورش مانده ..
نه آن قشر مستضعفی که با تمام
فشار ضیق معیشت همچنان پای آرمانهاستث
خدا را شکر بد به شما نگذشته!!!!
چشمانتان باز نخواهد شد تا وقتی
اراده بستنش دادید ..
پس بسته خواهد ماند تا وقتی سنگ لحد
با سرتان ملاقات یابد ...
...
شما که می گویید می رفتم اگر چنین نمیشد
مشتتان را باز می کنید ..
بهانه می خواستید که همیشه برایتان هموار بوده
بروید چه کسی راهتان سد کرده تا به امروز !!
ما سخت تر از این هم پای آرمانها خواهیم بود ..
شما بروید خوش باشید ..
...
تسنیمی از جنت یار...ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4