شب نوشت۸

خرید بک لینک
یه شب نوشت : 
برای اینکه تکراری نباشه برای دلم
میگم روزنوشتی در دل شب وقتی 
روزهات تلخ میگذره و شبهات سخت 
و به بی خوابی و دغدغه سکوت داری !
دغدغه عدالت داری !! 
شبها به این فکر می کنی بیست سال از 
اول ابتدایی بخونی و حالا با دو تا مدرک ؟!
بحث کار فقط نیست ، بحث عدالته ؟!
شایسته ترین در هر کاری باید کارو به 
عهده بگیره . حقوقهای نجومی رو برای 
دلت چطوری تحلیل باید بکنی ؟!
عمری که تو شرایط سخت خوندی و 
حالا ثمره خوندنت بشه اینکه ببینی 
بند پ و ... نا شایسته سالاری !!
حقوق نجومی یعنی ،
 بیست سال خوندی که خوندی ! 
یعنی شرایطت سخت بوده که بوده !
یعنی همینه که هست !!!
خدایا به صبرت صبر می کنم ...
...
تسنیمی از جنت یار...

ما را در سایت تسنیمی از جنت یار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: چهارشنبه 30 فروردين 1396 ساعت: 4:15

صفحه بندی